Sunday, bloody sunday

Bra saker jag tänkte på igår:

• på mitt jobb sa ett barn till sin mamma, "Jag älskar dig jättenoggrant". Så himla fint, vill också att nån ska älska mig noggrant.

• jag tittade inte på hela Cornelis filmen för jag sov då (hm), men jag såg en scen då han blev tillfrågad om han var svensk medborgare och han svarade "Nej, men världsmedborgare däremot". Alltså. Så bra. Vill också vara världsmedborgare.

• i OC så får (avslöjar inte namn för er som kollar på detta) X sömnproblem och somnar inte på flera dagar ända tills Y kysser hen. För X har då en anledning att gå upp och vara pigg så hen behöver sova. Liksom <333333333. Vill så gärna vara någons första morgontanke.

• det finns en fobi för att bli kär. Blev så ledsen när jag hörde det, fatta att kanske vilja vara någons överstående men inte våga. Undra om man kan bli botad om man blir svinkär i någon som hjälper en att våga. Man skulle ju nästan göra en film av det alltså, vad fint.

• jag har flingor hemma och ska fika med Olga så jag har ju också en anledning att gå upp så hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0