And when it feels like the movies, yeah you bleed just to know you're alive

Vet inte hur jag ska sammanfatta mitt liv dom senaste dagarna eftersom dom varit rätt så bra liksom, så skriver i två olika inlägg. Jag tänkte berätta om Turkiet via min dator men jag gör såhär istället:

Under dagarna i Turkiet solade och badade vi, vi gick på marknad och fick massage som var så fruktansvärt skön att jag inte ens vill prova att beskriva, åt kebab för första gången och åkte till ett vattenland och upplevde och skadade oss. Jävligt värt alltså.

På kvällarna åt vi ofta mycket mat, nattbadade och bertzade en del. Ungefär det ultimata livet beskrivet i en mening.

En dag åkte vi ungdomar till Kos i Grekland med båt och där var livet en dans på rosor. Där var tillvaron bekymmersfri, underbar och varm.
Vi spelade volleyboll, träffade givmilda norrmän och badade i grekgrönt vatten. Min favoritdag för jag kände mig fri och glad och ung och lycklig hela tiden.

Turkiet och Grekland var rätt svinmagnifique och det allra bästa var att jag kände mig så lätt i kroppen och inte alls sådär som jag har en tendens att känna mig på sommaren (nämligen svart och svår). HEJA.

Här får ni lite bilder darlings.

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0