Du och jag borde starta upp ett band och låta det explodera i skyn

Hej på er.

Här är livet fint för har tid att läsa intressanta böcker, skriva ner en massa tankar och bada jättelänge.
Jag älskar att bada och helst ensam. Det fungerar lite som terapi tycker jag, att låta vågorna skölja bort allt jobbigt, all gammal oro och all gammal högstadieångest över att inte kunna prestera tillräckligt eller räcka till. (Går ju inte i högstadiet längre om ni minns).
Kvar blir ett lugn och ett tunt lager salt på kroppen. Det är fint tycker jag.

Älskar att ha tid för mina egna tankar och tid till att göra onödiga grejer som att ha schackturnering med min bror fast jag inte ens gillar det och kolla om samma morden i midsumer avsnitt flera gånger.

Det ska bli fantastiskt att börja gymnasiet men vill ändå inte att denna sommar ska ta slut. Den får mig att känna mig ung och glad. En speciell och högst underskattad känsla.

Hoppas livet leker för er var ni ån befinner er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Lova! Vilken/vilka böcker och filmer rekommenderar du??

2013-07-22 @ 00:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0