Ge mig en kyss innan du går att bygga en dröm på

Idag överraskade vi Rebecka som kom hem från tre veckor i Californien där hon fyllt år. Det var så himla roligt att
1. Få överraska nån har aldrig gjort det förut!
2. Få krama och prata och dansa YMCA-dansen med folk jag inte kramats och pratat och YMCA-dansat med på länge.
3. Få stå på en balkong utan att frysa och höra musiken inomhus och vinka till gamla vikarier och ha på sig en partyhatt och äta tårta.

Oerhört värd kväll må jag säga. Om fem timmar åker jag (därför ligger jag nu i min säng instället för att balkonghänga/YMCA-dansa/äta tårta) och jag hoppas era veckor var ni nu befinner er blir fyllda av fina grejer! Kom ihåg att ni alla är häftiga och bra och kapabla till att göra vad ni vill.

Förövrigt träffade jag Elvira aka min andra halva eller något liknande idag för första gången sen skolavslutningen. Fan, vad den tjejen är bra.

PUSSPUSSPUSS.

(Ni får tråkiga kalasfoton men har inte så mycket annat att bjuda på)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0