Hej hej sommar vi ska bada sola bada sola badaaaaaaa tills tårna domnar

Återigen skulle jag vilja spara känslan av att vara på ett ställe i en burk, för då hade jag kunnat spara dom senaste dagarnas känsla och öppna och visa för folk för praise the lord vad livet är gött här.

Vattnet är varmt och grönt och knappt salt så man kan titta under vattnet och låtsas att man är en sjöjungfru, isteet är delikat och jag läser "Kvinnorummet" som är en riktigt smart bok. Sällan läser man en bok som är smart men den här är det. Läs den.

En lite jobbig grej är att jag igår fick solsting. Alltså på riktigt. Jag satt i bilen och när jag gick ut så trodde jag att jag skulle svimma och när jag efter lite problemas att ta mig till huset kom i säng var hela min kropp brännhet fast jag frös och så hade jag så ont i huvudet att jag ungefär trodde att jag skulle dö.
Idag är det bättre fast har fortfarande ont i huvudet så kan inte bada och får inte vara i solen mer denna semester. Aja, what to do får äta mycket persikor, titta på båtar på altanen och hoppas att det snart går över.

Vi hörs sen, KISSES 'N' HUGS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0