Hey baby won't you look my way, I can be your new addiction

Idag klockan elva satt jag på en utomhusserveringen och njöt av dom två saker jag saknat mest med Stockholm, chokladlatte och mina vänner. Där stannade vi ett tag och pratade om allt viktigt och oviktigt och stort och smått som hänt sen vi sågs sist. BRA <3333

Nu ska jag iväg till Hedda för att stå på hennes balkong och dansa med bra folk jag inte träffat på länge och njuta av min ungdom. SÅ BRA.

Förresten, till dig som frågade, spelar jag teater på miniteatern och det är så himla otroligt värt och kul för det är häftigt att se alla känslor som man kan plocka fram och låtsas att man har och det är så sinnessjukt bra att dansa och sjunga och hålla på och det är väldigt kul att göra det med massa fint folk. DÄRFÖR spelar jag teater och priser och liknande kan du kolla på deras hemsida för har faktiskt ingen koll!

Kramåpussåpussåkram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0