Min stad

Hello ppl. Ppl är min nya favoritförkortning och den betyder (tror jag i alla fall vore VÄLDIGT stelt om den skulle betyda nåt annat) people. Häftigt va.

Imorgon åker jag tillbaka till Sverige, dock till Linköping där min morfar bor.

Åhh, jag saknar Stockholm så mycket att det gör alldeles ont i magen. Tänk att sitta på ett berg och skåda solnedgången eller att gå en promenad när det fortfarande är morgondimma ute.
TÄNK att få umgås i tre veckor utan måsten med alla mina kära vänner, bara få krama dom hårt, hårt och pussa deras små kinder.

Vad alldeles jättebra det ska bli att få åka hem, även om jag vet att det kommer dröja ett år tills jag får simma i grönt vatten och äta goda wienerbröd igen.


Vi hörs sen, vamos a la playa ni vet (fast jag kan bara vara i skugga p.g.a. solsting som sagt)

KRAM.

https://cdn1.cdnme.se/2949750/6-3/pic_51f28ab39606ee2733067e4c.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja Lova! Var någonstans spelar du teater, varför tycker du det är bra och ungefär hur mycket kostar det?

2013-07-29 @ 15:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0