Om att tappa bort sig själv och om att hitta tillbaka

Ofta känner jag mig vilsen. Som att jag inte vet vart jag ta vägen eller hur eller varför eller med vem.
Som om att det enda jag vill är att ta del av något eller någon som får mig att hitta rätt, som får mig förstå vart jag ska och varför och med vem.

Ibland lyckas jag hitta något eller någon som får mig att känna mig lite mindre vilsen. Som får mig att förstå vart jag ska ställa ner fötterna och varför det ens har någon betydelse alls.

Det är viktigt att någon förklarar eller håller om, det är viktigt att höra en låt som får en att fatta att andra människor känner likadant, det är viktigt att hitta rätt igen för det är så dumt att vara vilse när det finns så mycket annat bortom.

Vill ha någon som balanserar mina fötter rätt för det är viktigt att ha någon som gör det.

Men det som är allra viktigast är att komma ihåg att om man inte har varit vilse kan man inte hitta rätt.

Kan jag få somna nu kanske.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är din tumblr url??

2013-07-31 @ 22:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0