Svar på kommentarer

"Jag önskar så att jag kände dig för du verkar vara en så genuin och härlig människa och du inspirerar mig till allt möjligt; rita, skriva, vad som helst. Och jag ritar inte ens bra men du får mig att vilja!?!? Har aldrig ens stött på dig men vi säger att jag gjort det... Jag har aldrig ens stött på någon som du (eller som jag TROR att du är) du verkar så säker men efter att ha läst några inlägg på din blogg verkar det som att du är lite osäker precis som 99,9999 % av kosmos befolkning. Får mig bara att gilla dig ännu mer. SLUTA ALDRIG SKRIVA."

Jag tänkte svara i kommentarsfältet men vill vara säker på att personen ifråga ser detta: Alltså blir så glad! Att inspirera människor är det jag vill allra helst med saker jag skriver och gör. Vad kul att jag får dig till att skapa (jag kan förresten inte heller rita men det spelar ingen roll tycker jag)
Och TACKTACKTACK vad roligt att du fått den uppfattningen om mig! (och jag tror att man behöver vara både säker och osäker ibland)
Du får gärna lämna en blogg/hotmailadress eller liknande så vi kan prata mer. Kram!


Hej Lova! Vilken/vilka böcker och filmer rekommenderar du??

Alltings början av Karolina Ramqvist har jag läst i sommar och den var fantastisk. Den handlar om en ung tjej på Söder i Stockholm på nittiotalet och den är klok, väldigt fin och otroligt läsvärd.

Kvinnorummet läser jag som sagt nu och den får en att tänka till. Sånt är bra.

Sen gillar jag Hungergames trilogin himla mycket också men det är kanske inte så värst speciellt.

För ett par år sen läste jag alla Katarina Von Bredows böcker som alla handlar om kärlek på olika jobbiga vis. Dom är fina.

Sagan om ringen trilogin är som sagt mina favoritfilmer i hela vida världen ALLTSÅ så himlahimla fina och spännande och bra.

Breakfast at Tiffany's är ungefär den härligaste film jag sett, så mysig och varm. Se den!

West Side Story är min favoritmusikal, det är en tolkning av Romeo och Julia och den är amazing.

Även Romeo och Julia i nittiotalstappning med Leonardo Di Caprio som Romeo är så fruktansvärt fin och sorglig och bra.

Imorgon kommer jag komma på ungefär hundra andra böcker och filmer men just nu kommer jag på dessa. Läs och se, det är dom alla värda!

Blir väldigt glad av era kommentarer men inte behöver ni vara anonyma väl! Blir så himla nyfiken då!

HARE.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är din tumblr url?

2013-07-26 @ 08:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0