-


En blogglist, to you from me.

Senaste
Låt du hörde: Som jag hade dig förut av Lars Winnerbäck somnade jag till
Film du såg: En femtiotalsfilm där en fager ung dam blir uppvaktad av en sjöman <3333
Mat du åt: Apelsinchoklad som jag hittade i min jacka (YES)
Kram: Min mammaaa
Puss: Min mammaaa
Känslan: Hunger
Bråk: Minns inte, men antagligen min bror
Resa: Öh Härjedalen
Glädje: Va
Längtan: Turkeeyyy om ca åtta dagar
Dröm: Att ett ytterst vackert gossebarn var jättekär i mig :)))
Personen du träffade: Min familj, är med dom nu
Person du pratade i telefon med: Ima
Personen du fick sms av: Elvira
Gången du var utomhus: För ca en minut sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hm, två veckor sen skulle jag tro

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Storstad. Är i Härjedalen nu så trust me. Storstad.
Hamburgare eller pizza: Hamburgare.
Kött eller fisk: Fisk
Hund eller katt: Öh svårt skulle nog ändå säga hund
Aftonbladet eller Expressen: Samma innehåll i båda väl
McDonalds eller MAX: MAX för dom har svenskt kött annars donken pga billigt
Vin eller Öl: Vitt viner annars bertz
Charter- eller skidsemester: Just nu charter
Sverige eller Utlandet: Sweden I lav it
Sport eller nyheter: Nyheter va
Hockey eller fotboll: Fotboll!!!
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Är olika på olika personer, en del är snyggare i blont en del i mörkt.
Sommar eller vinter: Gillar vintern men seriöst hörrni SOMMAR ändå

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Loka
- A-fil
- Vitlöksost (<3)
- Mellanmjölk :)))))
- Mörk choklad
Fyra saker du inte "kan" vara utan?
- Människor jag gillar
- Mat
- Nagellack på tårna
- Te
3 saker du inte kan äta?
- Messmör måste nog vara det äckligaste jag smakat
- Bönor (ja seriöst alla sorters bönor)
- Kaviar
Två saker som gör dig glad
- När någon skickar ett fint sms utan anledning
- Att få komplimanger
En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Promenerar
En bild på dig
Nedan!

Nu vet ni mer om mig. Ha kul med denna informationen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0