Att chilla (och andra underskattade grejer)

Chilla är en underskattad grej. Jag menar, hur ofta chillar man egentligen på riktigt? Sådär så man helt problemfri kryper ner under en filt och knaprar salta pinnar? SVAR: Alldeles för sällan.

Därför är jag nu på väg mot Härjedalen för att chilla. Jag har tagit med mig en hängmatta, ett nytt ritblock, en halv resväska böcker och tre säsonger av One Tree Hill. Och lite salta pinnar såklart. Där ska jag tillbringa dom närmsta tio dagarna.

Andra underskattade grejer:

• promenader i ensamhet. Är ca världens bästa grej.

•grönsaker och dipp. VARFÖR äter man det inte varje dag? Är så jävla gött.

•öh kom inte på en tredje så chilla igen. I love it.

(nedan; på väg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0