Har under dom senaste dagarna gått barfota på solvarm asfalt, badat, klättrat i träd, joddlat och haft blommor i mitt hår.
Har även haft min sista schemalagda dag i Sofia Skola. Jag har alltså spenderat tio år i den skolan och jag är både rädd och så jävla lättad att sluta där. Kan inte greppa att jag kommer börja i en ny skola efter sommaren, har liksom bara gått i en skola i hela mitt liv.
Detta känns som en helt ny epok i mitt liv, som att nu kan verkligen vad som helst hända. Gillar den känslan.
En annan helt fantastiskt bra känsla är att betygen är satta och att jag kan göra saker som gör livet värt att leva istället för att traggla verb eller panikplugga.
Jag är så glad att jag haft meningslösa panikpluggsdagar så jag kan uppskatta det här.
Idag tror jag att jag ska gå en jättelångpromenad och kanske bada lite.

TA HAND OM ER HÖRRNI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0