Nu ska jag leva livet, jag leva livet

Imorgon åker jag och Mayra iväg för att hälsa på Josefine i Turkiet. Därnere är även Stella (vilken jävla bonus va) och det ska bli så vansinnigt roligt.

Eftersom jag kommer leva livet därnere bland vattenland och orientaliska klänningar så kommer jag kanske inte att blogga på en vecka men om jag hittat internet slänger jag nog in lite bilder.

Jag minns i vintras när jag och Josefine satt på en bänk på skolgården och pratade om det och det kändes så overkligt för det var så mycket skola kvar och så kallt. Och nu ska jag dra. Ingen skola och ingen köld där inte.
Förresten är det lite skola för imorgon får jag också reda på om jag kommit in på mitt gymnasium. Håller mina tummar liksom.
Hursomhelst,

Ni får ha det så bra sålänge!

På bilden, jag och Josset vid en ålder av tretton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0