Och om hon viskar hur mycket hon älskar dig, pay no mind, för ingen kan vilja ha dig mer än mig

Det som är den största fördelen med att vara här är att jag plötsligt finner tid och ork till att göra det som jag egentligen vill göra. Alltså rita, skriva, läsa och hålla på. Det är väldigt skönt och när jag tänker på att jag nu skulle ha matte istället för att ligga i min säng känns allt plötsligt bra som fan.

För att koppla till rubriken, det är himla konstigt att vilja ha nån, sån himla konstig fysisklängtan känsla. Tycker man borde visa att man vill ha nån lite mer, man blir ju jävligt smickrad om nån vill ha en liksom.

Nu ska jag fjällvandra lite, hare.


Kommentarer
Postat av: Vilma <3333333333333

Ååh vad jag gilla dig och din blogg Lova! <3 saknarej!

2013-06-18 @ 18:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0