Vi blir aldrig större än såhär

I torsdags hade jag bal. Jag är en såndär person som drömt om balen sen jag var sex barre och hörde niorna prata om det. Det står på min before-I-die lista och jag har helt enkelt alltid sett fram emot det.
Och i torsdags var det alltså. Efter limoåkning, poserande, och YMCA-dans med ca alla i nian somnade jag mer än nöjd och belåten. WOW vad det var bra.
Igår firade vi in juni på bästa sätt, först var jag hos Amina på något hon kallade äta-mat-kväll. Gissa om jag var nöjd. Sedan åkte jag till Skinnaviksberget och levde loppan med alla möjliga personer.
Och idag är det alltså juni. SOMMAR. (drömde att det snöade inatt heeeeh). Halva året har gått (!!!) och den bästa tiden har precis börjat och som jag nämnde har mitt nya liv nu startat, det är min skyldighet att göra det jag vill. På måndag sätts mina betyg, om elva dagar är min skolplikt över och det är juni. Tror inte jag behöver berätta hur jag mår. (kan göra det i alla fall, känns som att jag har ett disco inom mig)

HARE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0