En lista med bra grejer

Här är en kul lista. Älskar kul listor.


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Och vi måste få klarhet i vad som ligger bakom". Haruki Murakamis 1Q84, extremt bra trilogi!!!

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min vägg

3. Vad var det senaste du såg på TV?
Har inte sett på TV på minst en vecka så minns ej, men ska snart se på Mästerkockarna!!!!!!

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
OMG GISSADE PÅ 19.38 OCH SÅ VAR DEN DET!!!!! ALLTSÅ!!!!!!!

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
HÖR INGEN DATOR GÖR DETTA PÅ MIN MOBBE!!! Teven.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Vid typ tre, gick från bussen från tandisen och hem.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här utmaningen?
Allas Ask:s, så kul.

8. Vad har du på dig?
Min mossgröna mjukisdress

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Minns ej tyvärr! Hade varit kul om jag gjorde det!

10. När skrattade du senast?
Alldeles nyss när min bror kom in och ville leka astronaut. (kul att tillägga är att han snart fyller 17)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tapet och min anslagstavla med massa bra grejer, foton och citat och lappar där folk har skrivit snela saker till mig. Även ett flaggspel, en ljusslinga med blommor, en tavla och en spegel!

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Aa, mitt NP.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Hahaha, tycker det är väldigt kul att du den här lilla listan väljer att kalla detta för "utmaning"

14. Vilken var den senaste film du såg?
Hmmmmm, "Sagan om Ringen" tror jag.

15. Vad vill du helst äta just nu?
Glarre med brownies och maränger och bär och grejer. Eller marängswiss. Eller tårta. Åh blev fett hungrig.

16. Tycker du om att dansa?
Omg love it, julgransdansen <333333 Är tyvärr riktigt sugdålig men men.

17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
KILLE: Alexander, Marcus, Simon

TJEJ: Vera, Sally, Nelly, Laura

18. Har du någonsin velat trycka i dig massa kebab?
Nej, har aldrig käkat det va.

19. Har du någonsin varit kär?
Inte for real asså. Nä. Småkär typ tusen gånger men inte bultande hjärta torr i halsen kär överallt kär nej men åhhh vill så gärna.

20. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
Ett tag skulle va fett, men love Sweden, vill bo här för det mesta, liksom känna att här är jag trygg och har har jag min lilla lya med bilder på min pojkvän i skinnjacka och bubbelpool och sen kan jag liksom hänga utomlands också!


Det var det för idag! Livet leker för mig nu, hoppas det gör detsamma med er! Lovelovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0