•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Känns som om mitt liv har börjat igen. Som om veckorna mellan sport och påsklov bara var ett vakuum. Och nu ÄNTLIGEN är det påsklov, sol, blå himmel och conversedagar.

Under lovet ska jag varje dag skriva om något som varit bra. Oavsett om det är stort eller litet, för det blir fint att läsa sen, fint att se alla små känslor och saker som gör detta lov värt.

Skriva dagbok är också sjukt värt!!! Att krypa upp i sängen på kvällen med lite härliga soundtracks och skriva allt man kommer på är lite som terapi för själen.

Värt är ungefär världens bästa ord. Älskar det så himla mycket.

Något annat jag tycker väldigt mycket om är min bror som idag fyller sjutton, det känns allmänt bra att han är en del av mig och att jag får käka tårta. Congratulaciones.

Harehareharehare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0