freedom is mine and you know how I feel

Jag tycker så förfärligt mycket om mitt liv nu. Jag tycker om när livet får tid att levas, när man kan fira förjävla bra vänner på Friday's och få rabbe, när man kan inhalera helium på en buss, när man kan spola tillbaka dom bästa scenera i Hipp hipp hora om och om igen, när man kan vakna en morgon och inte ha ett enda måste och när man kan göra Håkan till sitt soundtrack för en lördag så solig att man svettas i sin vinterjacka.
Snart är det såhär grönt hoppas jag.
 
Nu ska jag ut och utrota lite hunger genom att fynda second-hand och käka kladdkaka i Maria Magdalena. Ska ta min tunna jacka och ett par solglajjor och lyssna på Pretty woman-låten och känna mig som Julia roberts. Hoppas att ni också kan känna er som en superstar denna förträffligt fina lördag. Pusspusspussochkram.
Värt att tänka på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0