Här får ni en liten lista bara för att ni väntar på den nya designen så fint

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Fem barre. Gick på sexårs och mådde jävligt bra, minns det som en av dom bästa perioderna i mitt liv, då det bästa jag visste var att komma hem på fredagskvällarna och lyssna på Bo kaspers orkester och äta räkor, frihet var att klottra (rita hjärtan med tuschpennor) på byggnadsställningar med Vicke och lycka var att gunga så högt att man nästan ramlade av. Åh dessa dagar, dom var fan bra. ( hittade förresten en dagbok som vi skrev på Sexårs där jag skrev att min hobby var att kasta rockringar i träd, så jag kanske inte hade så kul trots allt).

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Var svinförkyld och längtade efter att leva överallt i min kropp (typ som jag nu är nåt med Idre som lockar fram det är min teori), hade mer pluggångest och längtade till våren. Annars mycket som nu, fast jag är himla mycket gladare och umgås med fler fina människor och gör mycket roligare saker nu. Det känns ju faktiskt asbra.
3) FEM SNACKS DU GILLAR?
- cheddarpopcorn mmm Guds gåva till människorna
- dillchips
- blåa sura ögon, finns typ ingenstans men hittade dom i en affär i Borlänge när vi var på väg till Idre. Min tunga var blå hela den veckan alltså
- chilinötter
- ballerinakakor

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
ehh många men i alla fall:
Nu kan du få mig så lätt- Håkan Hellström
Kiss me - Ed Sheeran
Bohemian Raphsody - Queen
Falling slowly- Glenn Hasard typ orkar inte kolla upp
Utan dina andetag- KENT

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJARDÄR?
- köpa världens läckraste lägenheter, en på söder, en på Strandvägen, en i Frankrike och lite så. Sen skulle jag inreda den på söder till ett fantastiskt place med flamingos och ljuslyktor och så skulle jag vara där när jag inte palla tjat om tvätt och grejer eller bara dra dit tusen bundisar och hänga järnet
- Gå i skolan när jag palla, typ för att hänga med bra folk eller lära mig nåt språk eller när det var pannkakor och chokladsås, annars bara göra alla saker jag vill; skriva låtar, böcker, fotografera, sy skeva klänningar och förmedla till omvärlden. Även typ ta milslånga promenader och bah fika med mina vänner som inte går i skolan på asdyra fik och bjuda dom på allt dom ville ha och dricka hasselnötslatte tills jag inte palla mer.
- Tågluffa genom världen med amigos och midnattsbada och dricka ur kokosnötter och sova i en vindsvåning i Paris med Ima och leva livet liksom.
- Skänka en massamassa till välgörenhet och åka till Afrika tror jag och sprida lite kärlek och se med egna ögon hur skevt allt är.
- köpa så mycket snygga kläder, ja rent av skapa nya stilar när jag kände för det och ha skor som matchade till alla mina byxor och kjolar

Åh kom på typ tusen grejer, skulle skapa härbärgen åt hemlösa och adoptera hundar som mådde dåligt och åka bergodalbanor hela dagarna. Vill va miljardär plis.

6) FEM DÅLIGA VANOR?
- kan sitta i timmar med min mobil utan att göra någonting när jag borde göra femhundrasjuttio saker. Hatar det men kan liksom inte göra nånting åt det
- äter för mycket saker som mest består av socker och känns som porlande floder av liv i munnen
- säger lol med en konstig röst när folk drar stela skämt (även när folk säger roliga ibland men mest vid ovanstående situationer)
- är för högljudd ibland. Gillar folk som är det på ett trevligt kul skojigt sätt men ibland kan min sådana gräns suddas ut liksom heeeeh
- säger alltid för mycket saker, berättar onödiga grejer om mig eller bara säger allmänt askonstiga saker som inte ens låter roliga i mitt huvud, har undrat varför typ tusen miljarder gånger men det går liksom inte att stoppa när jag kommit igång


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
- Skriva
- Åka kundvagn över mjukgrå asfalt
- Cykla
- Äta
- Skratta



8)FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
- speedos
- tjock fjällräven, ser ut som en snögubbe på riktigt i en asså
- vandrarsandaler
- vita jeans. Är fett snyggt men jag är så otroligt ful i såna bara, funkar verkligen inte
- riktig korsett, får panne kan inte andas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0