I'm like "yo", that's fifty dollars for a T-shirt

Larvigt värd lördag. Den började halv tio på Wayne's med Elvira där vi käka frulle och njöt av morgonsol och grejer. Alltså ät caféfrulle!!!! Visst, kosta typ 100 pix men liksom ändå, att sitta där och planera dagen med chokladlattesmak i munnen, det är fan livet.
Sen kollade vi på några amigos matcher och framför oss satt last days gamla nior!!!! Liksom oddsen!!! (okej rätt mycket odds eftersom dom spelar handboll) och även en gammal flamma (han vet i och för sig inte vem jag är men heeeh) och det var så fjortistfnittrigt överallt i mig och så suktade vi efter att dra genom deras nackhår (OBS vi behärskade oss) ett tag innan vi åt sushi.
Efter mycket om och men och hit och dit men en massa vänner (är fett poppis har fett många vänner) promenerade jag runt typ hela Söder med Olle och frös men det var också värt. Ikväll kanske jag ska ut och hänga eller studera (future me kommer va så jävla stolt när jag läser detta)
Hursomhelst, summeringen av denna dag är ASVÄRD. Oh vill kolla på mängder av söta bois och dricka låtsaskaffe varje dag. Har från denna dag endast en bild men har fett många bilder från last night som även där var finemang. Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0