we could live tomorrow but I don't think we should wait till then

Amigos.
tänkte att ni skulle få en liten lista på saker som rör sig i mitt huvud just nu.
 
  • VARFÖR VARFÖR VARFÖR kan inte våren bara komma på att den borde vara lite varmare, bara lite, så att man skulle kunna ta en tunnare jacka utan att smådö och kanske ett par softa tights utan att frysa så mycket att man tror att ens ben ramlat av eller få gigantiska röda fläckar över hela låren som man förtvivlat försöker skölja bort med varmvatten. Varför???
  • idag kom två killar som gick i nian när jag gick i sjuan till vår skola och när Axel skulle presentera mig för dom så liksom stirrade jag upp på dom och öppnade munnen, sådär fisklikt ni vet? Det var så surrealistiskt att dom var där nu, jag minns alla dessa dagar i sjuan som jag stalkade deras klass eftersom att, onaturligt nog, alla i deras klass var svinsnygga och när jag tänker på sjuan känner jag liksom känslan av att smyga in lappar i deras skåp med hemliga kärleksmeddelanden i hela kroppen. Thoose days asså <333 konstigt att jag är lika gamla som dom var på den gamla goda tiden. Dom måste ha känt sig så små ju, fast i mitt huvud var dom så mycket äldre.
  • Nu måste jag klä på mig lite kläder och måla mina läppar vinröda (så dom matchar min blus, mina trosor och min halsduk) för jag och mina kära vänner i The plastics ska celebretera denna vackra freddakväll med middag hos Live. Värt fan.
  • avslutar detta inlägg med orden Estelle yttrade på dagens gympalektion. "Livet går uppåt." Det gör det fan. Hoppas er kväller blir fin!!!
 såhär cutie var jag tjugo över nio en kväll i början av åttan <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0