Bra grejer samlat i ett inlägg

Ungefär den bästa idén som jag och mina vänner kommit på här i livet är temakvällar.
Vi har hitills haft hippie, åttiotal, glamour och igår internationellt. Man klär alltså ut sig till något temainfluerat, äter och dansar och håller på och allt är kopplat till temat.
Det är så fantastiskt kul och om man någon gång råkar ut för en filmkvällskväll då man egentligen vill göra nåt annat, är temakväll det perfekta förslaget för att få stämningen på topp. Följ även tema_kvall_med_lova för backstagebilder och hemligt material.

I tisdags välkomnade vi ju försommaren på bästa sätt och det kändes faktiskt lite som sommarlov igår. I skolan hade jag bara ben och på kvällen gick vi ut i full internationell utstyrsel (jag i kimono och ätpinnar i håret) och Nina med gitarr, och vi fick stanna tre gånger för att folk ville spela och visa mig hur man gjorde fler än två ackord (please) och det var både svinkul att dansa julgransdansen på folkungagatan och fint att det är så lätt att prata med människor man inte känner utomhus nu, något som jag saknar så mycket på vintern. Okej lät assunkigt men ni fattar grejen.

Ikväll ska jag på FUN och jag minns när jag i februari skrev ett blogginlägg om hur mycket jag längtade efter att få dansa i takt med andra barbenade människor. Och nu är denna dagen här och det har gått så fort och jag har så mycket bra framför mig att se fram emot.

Eh juste, vikarien med svart hår och som är freakin' delish' skrattade åt mina skämt igår alltså <3 <3 HALVA INNE eller vad?!

Tudels.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0