Jag vill bara explodera, lite till och lite mera.

Återigen känner jag mig så extremt rastlös, fast samtidigt trött i hela kroppen. Behöver sommarlov för min hälsa, det är påfrestande att må såhär.

Här nedan följer en liten skojig grej som jag såg på en blogg, det står en rubrik, och sedan skriver jag vad jag helst vill ha inom det ämnet.

MAT: hmmmm svårt att säga, vaknade för ca 20 minuter sen så kanske american pancakes med nutella, bär, sirap och grejer. Vore nice.

DRYCK: Den här är lite konstig, men har varit sjukt sugen på champagne dom senaste dagarna. Inte på grund av alkoholen utan har liksom bara längtat efter den smaken, som man kan göra efter vissa saker ibland.
Rätt jobbig grej att vilja ha eftersom det inte är ett naturligt inslag i mitt liv.

SÄLLSKAP: Leonardo Dicaprio i sina unga dar. ALLTSÅÅÅÅ. Kan bli ledsen på allvar ibland för att han inte finns i min närhet. Åh kan inte prata mer om honom, det gör ont i mig.

DJUR: En liten gosig katt PLEASE vill ha en katt så himla mycket, men alltid när jag ber min mamma om en så säger hon åt mig att skaffa pojkvän. Hm.

SEMESTER: öh bara semester. Bara lite tid att ligga på mitt golv och tänka, bara lite tid att umgås med alla som jag inte hittar tid för annars och bara lite tid att kunna gå promenader när alla andra sover.
Annars längtar jag tills jag någon gång inom en snar framtid förhoppningsvis ska tågluffa och se så många fantastiska platser och träffa så många fantastiska människor och herregud det vore så jävla fett. Det är nog min drömsemesterresa.

BOSTAD: Vill typ alltid bo på söder, älskarälskarälskar söder, men ett litet place på Bahamas skulle ju inte skada.

YRKE: Vill ju hemskt gärna bli musikalskådespelerska, fatta att kunna få betalt för att ha så jävla kul. Vill även mycket gärna förändra på något vis, arbeta inom FN eller bli politiker och bli det på riktigt och inte bara blunda för allt som behöver fixas och lösas (!!!)

Det var det. Vill uppmana er alla som kanske känner lite uppgivenhet (tror inte det är ett ord) just nu, nu när det är så extremt lite kvar, att det är just så extremt lite kvar, och pallade man januari så borde man ju palla det här. PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0