Någon håll i mig

I förrgår tog jag bort min tandställning. (!!!) Förutom att jag kunde äta som vanligt för första gången på ett och ett halvt år och att mina tänder liksom känns som tänder igen och att jag vill le på bilder, så är detta början på mitt (och Elviras bör tilläggas fast hon har inte haft tandställnig men eh sån är hon) NYA LIV.
En symbol för osäkerhet har nu försvunnit (och ersatts av en plastskena som jag ska ha oavbrutet i tre dagar men eh) och det är dags att säga ja till saker man egentligen vill och dags att sluta fega ur.
Vi har egentligen aldrig haft så bra förutsättningar, vi kommer aldrig igen vara så unga och det är vår skyldighet att ta vara på denna sommaren.
Värt att tänka på, nu ska jag äta den godaste pastan som denna jord har att erbjuda.
Hoppas ni hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0