På oss väntar miljontals dagar

Vad jag önskar att alla människor kunde få brinna så mycket för något som jag brinner för min teater.
Att alla ni kunde få gå på eld genom en vecka sprängfylld med pluggångest bara för att ni fått göra det ni gillar allra mest. Hade teateruppspel i helgen och inte bara att det är ungefär det roligaste som finns, utan också insikten att jag pallar gå upp framför okända människor och sjunga, dansa, göra bort mig, är så viktig. Att jag klarar det. Fint att få lite bekräftelse på sig själv.

Räknar dagar i min kalender och fräknar på mina kinder (är inte jättesvårt har ca en). Saker och ting är så nära att jag inte hinner greppa dom och samtidigt känns hela livet (hm sommarlovet) så långt bort.
Den allra finaste tanken jag har nu är att så mycket väntar på mig. Jag har så mycket att uppleva, på oss väntar miljontals dagar.

KRAM PÅ ER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0