She spoke words that would melt in your hands

Vänligen långhelg TA INTE SLUT. Vill bara kunna tillbringa lite kvällar till på ett berg i solnedgången och ha fyra marshmallowgrillande människor i mitt knä.
Vill sola lite till på Mathildas tak, vill ha lite fler temakvällar och vill ta ytterligare någon cykeltur och bada.
Denna helg har jag lyckats inbilla mig att det är sommarlov och nu har jag största söndagsåggen på länge. Om 31 dagar blir det i alla fall långhelg deluxe, lördag hela veckan och never ending marshmallowsgrillande.
Tills dess, lyssna på Two door cinema club och Panda Da Panda.
Lovelish'.


Kommentarer
Postat av: Stella

Eeh nu kanske du tänker. Varför vet Stella om min blogg? Och då svarar jg "Hirvo skvallrade" men jag tänkte bara påminna dig om att du inte kan grilla marshmallows för du får inte äta gelatin!

Adios amiga

2013-05-14 @ 22:20:34
URL: http://stellanylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0