Tonight we are young, so let's set the world on fire, we can go brighter than the sun

Jag har nämnt det förut och jag nämner det igen. Att gå på konsert är något av det bästa jag vet.
Att dela nåt med tusentals människor man inte känner, att känna basen under fötterna och få håll men inte på ett såntdär jobbigt sätt som när man har haft gympa.
Var på FUN i lördags, kunde inte så många låtar men sjöng med i alla fall och det var sannerligen gött.

Idag är det krist himmelfärd.
När jag läser igenom mina inlägg skriver jag rätt glatt, även från januari som faktiskt var sjukt ovärt. Självklart har detta år inte hitills bara byggt på värda dagar och nu når man, halva min dagbok är typ full med vinttertrötthet och meningslösheter.
Jag har bara inte pallat lägga så mycket energi på det och det har faktiskt hjälpt.
Men det är först nu, när man kan inte vaknar och somnar till samma mörker och man plötsligt vågar vara så mycket mer och kan ha bara ben och är ledig för att kunna äta glarre, som livet börjar bli riktigt värt och nu mår man.
Nu ska jag äta caféffrulle.
Pusslishious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0