West side story

Alltså kanske har nämnt otaliga gånger hur teater liksom får mig att känna så mycket glädje och beauty att jag nästan dör och svämmar över på samma gång. Såg West Side Story igår med min klass och OJ.
Vill också kunna dansa, vill också träffa ett gossebarn som letar efter mig i natten och vill också stå på scen. (har teateruppspel i helgen ehh narran)
Jag har även blivit konfaledare häromdagen, känns fantastiskt kul att kunna ge tillbaka lite efter allt jag har fått därifrån.
ÄLSKAR känslan av att känna mig upprymd av någonting sånthär, vill aldrigaldrigaldrig sluta imponeras och inspireras. Får jag välja tre känslor är den seriöst med. Känslan av att vilja vara, bli och se mer av nåt.
Känsla nummer två jag skulle välja är sömn så HEJDÅ, och fortsätt att vara och bli precis så mycket av allt ni vill bli. TUDEL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0