Där bortom broarna finns det kanske nån för mig

Konstig känsla i mig nu. Mer bra än dålig, väldigt mycket mer bra än dålig men lite kall nästan vilket är konstigt är så himla himla varm samtidigt ÅH konstigt som sagt. Träffade Justine idag påväg hem från skolan. Hon trivdes så himla bra på sin nya skola och ska snart åka iväg för att segla i Teneriffa i tre veckor. Tänk om livet alltid löste sig så när det hade sugit, en nystart och en tripp till Teneriffa. Blev glad för Juttan och blev glad för tänk vad mycket bra det finns här i livet, segling och Glee och att dricka persikomilkshake med klassisar när skolan slutade tre timmar tidigare. Ska nu hoppas att Sverige vinner, skulle verkligen styrka mitt påstående om att livet allt är fyllt utav mycket vackert och somna till Daniel Adam-Rays nya. Ni är fan bra ni som läser denna blogg fortfarande fast jag inte kan lägga upp bilder eller blogga ofta just nu. Hare.

Kommentarer
Postat av: Emmy

En sak jag tänkt på, är ditt liv så fantastiskt som det verkar i bloggen? Känns som du alltid är på topp och att ditt liv alltid är fabulöst! Vill också säga att jag tycker du verkar vara en så fin människa!

2013-11-23 @ 23:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0