Hello I love you wont you tell me your name

Hej va. 
 
Fick en kul kommentar som jag tänkte svara på. Förretsen tack för era kommentarer, dom gör mig hemskt glad.
 
 
Vilka är dina bästa kompisar? Och vad vill du jobba med?
 
Jag har så fantastiskt mycket bra vänner så det känns himla orättvist att kategorisera dom här men klart att jag är olika med olika men fo realz har världens bästa och häftigaste vänner skulle kunna skriva tusen inlägg om dom obs är du min vän så är du bäst
 
Jag vill bli skådespelerska eller sångerska och allra helst någon sorts musikalsångerska. Tänk att få betalt för att ha så kul alltså åh please make my wish come true, samt skulle vilja bli politiker och förändra och säga till på skarpen och arbeta inom FN och driva en ungdomsgård och volontärarbeta i Afrika.
 
Idag var förresten en asbra dag för jag satt jättelänge i min cafeteria och skrattade tills min luft tog slut, åt billigt och fantastiskt gott godis och kramades tills det blev för varmt i min fluffiga jacka som förresten ser ut såhär:
 
 
Och teaterföreställningen som vi var på var så himla mysig. "Kan man förlora sitt hjärta?" "Det verkar som det". "Kan man hitta det igen?" "Det beror på hur långt borta man är när man förlorar det". 
BUTIFUL. 
 
Ska återigen studera lite konservatism innan jag ska sussa hela min sovmorgon ses nånannan dag xoxo
 
obs vene varför det blir två av varje bild deal with it

Kommentarer
Postat av: Anonym

OH LORD, HAVE MERCY APON MA SOUL. Vart har du köpt din underbara jacka?

Svar: BABY den är min mammas gamla tyvärr men kul att du gillar den puss <33
None None

2013-11-29 @ 17:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0