I was dancing the whole way home

Det är svårt att beskriva en riktigt bra kväll så att någon som inte var där kan förstå hur bra det faktiskt det var.
Det är svårt för någon som inte var en del av dansgolvet som att förstå hur bra det var att dansa till bootylicious tillsammans med enorma mängder glittriga människor eller för någon som inte också skakade massa händer och kramde massa ryggar att fatta hur fint det var att för första gången konversera med någon som en har sett tusen gånger fast aldrig vågat prata med eller för någon som inte snubblade på terasströskeln att fatta hur skönt det kändes att ha dansröda kinder och inte frysa fast det var minusgrader på terassen. 
Otroligt bra kväll igår och jag somnade så fort jag hamnade i min säng alldeles uppfylld utav vänner och Shakira och folköl. Trots massa bra saker på sistonde fick detta mig att förstå hur minimalt lite samhällskunskap eller tristess är i hela livet när en liten tillställning kan få en att aldrig vilja somna igen. 
FINT.
 
Idag är det nästan december och jag sörjer inte ens allt plugg jag har jag kan liksom inte vara nere när jag är så fylld utav LIFE. December, en samling fina som snart kommer hit och lagar pasta och SNÖ utomhus. 
 
Ses sen puss ni är bäst. 
 
 

Kommentarer
Postat av: GUDDD

Man får ångest av den hära bloggen!!!
att man själv inte dansar på tak och klappar varma ryggar och har frukostar med vänner som man älskar
LIGGER DU ALDRIG I EN SÄNG OCH TKR LIVET E SUGGGGGIT. man undrar .Jag vet inte knr bara att det här e så sjukt hur d aldrig är ett inlägg som e LITEEE grått Fast du ska skriva det du vill Gud jag vet inte känner bara min ångest

Svar: Hej GUDDD. KLART jag gör. Ganska ofta till och med. Just nu var det längesen, jag är inne i någon sorts glansperiod vilket är underbart och trust me, välbehövligt. Klart jag ofta ligger i min säng och dör pga allt suger och har massa ångest och gråter men den där känslan får mig ju att uppskatta dans och varma ryggar och frukostar mycket mycket mer så jag tror att det är viktigt att uppskatta den med.Tack vare those golden days som är just nu är jag bättre på att hantera den där sugigheten och den kommer inte ALLS lika ofta men som sagt utan den skulle jag aldrig kunna känna såhär och då känns det dumt att fokusera på att skriva om den som just nu spelar så liten roll i allt bra.

plus jag är lite rädd att skriva om när det suger för jag vill inte bli tyckt synd om plus jag är alltid lite rädd att den ska komma tillbaka (sugigheten alltså) så tycker att det känns viktigt att fokusera på det bra när saker och ting faktiskt för en gångs skull är så fkn bra just nu.
Puss
None None

2013-12-03 @ 20:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0