i'm addicted to you

Hej ni.
 
HEMSKT ledsen att det har dröjt så länge tills idag då alltså är dagen som jag bloggar. JAG LOVAR ER att detta icke är ett slut på den blogg utan att jag endast haft ett litet uppehåll p.g.a. jag är slö och orkar inte gå in på datorn för att blogga och inte heller fixa min mobi så jag kan fixa min app. MEN NU ÄR JAG HÄR och imorn ska jag till och med ringa supporten och ordna upp min telefon.
 
SÅ, vad ha jag haft för mig sen sist.
 
Förra helgen var riktigt bra. På fredagen hade vi middag med judiska anor hos Michaela och dansade sedan länge i hennes stora varadgasrum med vänner som av en slump kommit dit.
 
På lördagen köpte jag och min gamal, fina klass godis, kladdkaka, läsk, chips och pizza för 1300 krornor :---) och pratade om gammalt och nytt och det var bra.
 
Senare begav jag och mängder utav vänner i världsklass oss till Jonas och Nisses lägenhet. Väl där firade vi dom båda och Ida som fyllde år just den dagen. VILKEN KVÄLL.
Få gånger i mitt lov har jag känt mig så belevad som jag gjorde när jag satt i en cremefärgad soffa och åt kurdisk buffe. Fantastisk. 
Resten av natten dansade vi tills mina höfter FO REALZ nästan gick sönder (den ena är inflamerad) det var dansbattle och åttiotal oc jag vet inte allt, skvallrade på balkongen och låg på ett golv och pratade o livets stora frågor. VACKERT.
 
Sedan blev jag sjuk. Denna vecka har alltså gått ut på att sova och förälska mig i GLEE. Vilken fantastiskt töntig, konstig och underbar serie.
Nu måste jag sluta och städa mitt ru men jag ska blogga snart igen puss hörni obs längtar so much efter skolan och jul och GLEE puss.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Äntligen!!!! <3

2013-11-17 @ 08:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0