jag lärde mig att änglar bara finns i snö

Hm.
 
Min bror har åtta kompisar över som sitter i mitt kök och äter. I MITT KÖK!!! Varför av alla platser i lägenheten sitter dom i köket? Där all mat finns. Fan.
 
Förresten så var jag så himla jobbig idag kunde liksom inte låta bli att göra saker som jag visste att folk skulle störa sig på! Vilket innbar=jag blev superstörig. Jobbigt men ganska underhållande. 
 
I alla fall ska jag vara ensam hemma imorgon vilket betyder att jag kan dansa i min lägenhet, röka genom fönstret (oops ett har inga cigg oops två vågar jag inte alls), och göra allmänt sköna saker som en kan göra när ens lägenhet är tom på andra människor än en själv. 
 
Nu ska jag snart iväg och glömma allt vad plugg heter och svänga mina höfter i hos Alma och njuta utav livet vilket ska bli jävligt sw33t. 
 
Har ett pirr i magen och när jag har ett pirr i magen så brukar det bli bra. 
 
Hare. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

lova sluta röka!!!!!!!!!!!!

2013-11-30 @ 18:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0