Send me a man from Argentina to make me the happiest girl in the world

Tjena.
 
Tisdagar är min utan tvekan oklaraste dag på hela veckan. Jag är alltid yr, har alltid en massa energi och har alltid en hemsk oförmåga att välja kläder som fungerar tillsammans.
Därför är det alltid ganska skönt när tisdagen lider mot sitt slut och framförallt denna tisdag eftersom morgondagen trots ett tre timmar långt svenskaprov (kanske är ett nationellt prov jag vet inte riktigt har inte vågat fråga) verkar vara en riktigt bra onsdag eftersom:
 
1. Då är den jobbiga delen av veckan över
2. Vi har lunch med skolans allra vackraste varelser
3. Jag har två och en halvtimme håltimme och jag, helt ovan vid håltimmar, är nog livets största uppskattare utav håltimmar. Dessa är alltså timmar som en MÅSTE tillbringa i skolan eftersom det inte hinns med att gå hem och det är lektioner kvar utav dagen. Jag TVINGAS alltså tillbringa tid i min cafeteria för att spana och skvallra och dricka kaffe.HUR FINNS DET MÄNNISKOR SOM INTE TYCKER OM DETTA? 
4. Jag ska se treornas teateruppsättning som handlar om livets viktigatse ämne LOVE. 
 
På tal om ämnet med stort Ä, TÄNK att ha sin egen lilla John Travolta, vore det inte vackert.
Tycker alla i hela världen förtjänar en egen John Travolta. 
 
 
Aja, ska läsa lite om konservatismen och käka mitt dagliga intag utav clementiner. Förresten gissa gärna hur många jag äter per dag :-)
 
       
Här sitter jag och kramar om Travan in my freakin dreams
 
Nä 4 realz hörni måste verkligen studera lite granna / ber om ursäkt för oklart inlägg men det är ju trots allt tisdag!! Gimme a break
 
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är dina bästa kompisar? Och vad vill du jobba med?

2013-11-27 @ 07:51:33
Postat av: Anonym gissare med initialer ungefär mos

Jag gissar på att du äter 2 per dag för jag äter 3 per dag och du kan knappast äta mer än mig :-)

2013-11-28 @ 10:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0