All I want now is a whitelight moment

I fredags åt vi fantastiskt god trerätters bestående av chèvretoasts, pinje och pestopasta och chokladmousse hos Moa.
Då tog vi en polariedbild och den blev så jävla mysig vilket ni kan se nedan. Jag menar KOLLA bara, visst ser det ut som en åttiotalsfilm?! Love it.

Efter middagen begav vi oss till en båt och dansade ett par timmar tillsammans med södrafolk. Det var riktigt bra kan jag säga, jag gjorde Titanic i fören och svängde höfterna till Britney Spears. Fint.
Det står förresten också på min before-I-die lista! Kul va.

En rätt fantastisk grej skedde även idag men jag tänkte att jag skulle hålla på det ett tag, en cliffhanger liksom :-). Riktigt bra kommer det att bli i alla fall.

Idag har jag jobbat, pluggat och ätit tio clementiner. Jag kan inte låta bli att tillägga att jag LÄNGTAR efter att få gå till skolan. Det känns så himla fint att känna så. Vad har denna söndag imneburit för er?
Puss.


Kommentarer
Postat av: ninis

vad vacker du är

2013-10-20 @ 21:48:52
Postat av: agnes

du är så fin!

2013-10-21 @ 21:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0