And all I can taste is this moment, and all I can breathe is your life

I helgen var jag på läger som sagt. Det var första gången jag åkte som ledare och det var så otroligt kul.
Jag jagade konfirmander i skogen på natten, gjorde lite norska sketcher, dansade YMCA och bara kände MMM ALLA ÄRO VI EN och såntdär bra som man känner när man är nära och mycket och länge och leker burken och sjunger sånger tillsammans.
FINT var det och jag lovade att tillägna detta inlägg till FINA Agnes som jag som tur var fick åka med.
Bra helg.

Imorse var jag så jävla trött och otaggad och ville bara dö och inte återuppstå förns det var höstlov, men så känns det alltid när det är måndag och jag åt baugette och kramades och fick komplimanger och nu är jag glad igen. Palla vara ledsen när man kan vara glad och liksom helt obefogad ledsenhet för det är lov om två veckor och jag har en fet friday framför mig. Avslutningsvis, livet är rätt bra ändå.

Vi hörs.


Kommentarer
Postat av: agnes

haha asså hur gullig är du ens? tack för en så bra helg!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3

2013-10-15 @ 10:03:29
Postat av: ostollo

ååh myse, vill åka på läger med dig varje dag<3333333

2013-10-21 @ 23:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0