Chill' ma fucking drill'

Saker jag borde ha gjort denna lördag:
1. Plugga
2. Städa mitt rum
3. Träna

Saker jag gjort denna lördag:
1. Gått hem till Nina
2. Gjort ett tal matte
3.Sovit

Sen kom farmor och farfar, jag lyckades sno till mig en jävligt nice jacka (jag fick den faktiskt men lät lite farligt det där me att sno) och ska nu chilla för pallar faktiskt inget annat samt ska jobba imorgon bitti och då tycker faktiskt jag att jag förtjänar att chilla.

Även, chilla kan vara livets bästa uppfinning.

Ses.


Kommentarer
Postat av: Amina

HAR DU KLIPPT DIG?? Ditt hår va så jeffligt najs på denna bild.
P.s du är så fin

2013-10-20 @ 22:36:32
URL: http://miiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0