Dansa fastän hjärtat brister

Igår samlades lite Södrafolk i midsommarkransen och låtsades att vi var i djungeln. (för mig var det i alla fall lika avlägset, hittade ingenstans och vi irrade runt ett ganska bra tag tills vi hittade både dit och hem). (OBS no hard feelings midsommarkransen, jättetrevligt område men är dålig på allt som sträcker sig utanför Mariatorget ungefär).

Vi dansade i alla fall under blinkande lampor och till Barbra Streisand och kvällen gick så snabbt att jag inte ens hann ångra att jag tog platåskor innan jag låg i min säng.

Blev imorse tvingad upp alldeles för tidigt för frulle och var av den anledningen alldeles för trött hela dagen. Jag hade verkligen tänkt plugga, alltså VERKLIGEN, men råkade istället träffa Nina och råkade istället somna ca fyra gånger.

Då kunde jag lika gärna ge upp tyckte jag och begav mig till Live för att hänga och äta glarre och stå bredvid (!!!!!) TIMBUKTU på busshållplatsen.

Ska nu ÄNTLIGEN sova och eftersom jag alltid lyssnar på musik innan jag sova ska jag ikväll lyssna på "Hela huset". OBS inte den som kördes på pop Expressen -10 utan Veronicas och Håkans. Värd tre minuter I promise är typ värd livet.

Hade även statiskrekord idag tack så hemskt mycket för det, det gör mig alldeles glader, hoppas ni stannar.

Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är ditt statistikrekord?

2013-10-06 @ 22:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0