Du är bara en av många människor jag drömt om

Drömmar är ett fruktansvärt konstigt fenomen. Visste ni att dom personerna som finns med i ens drömmar, finns på riktigt? Du måste alltså ha träffat personen i din dröm, fast du har säkert gjort om den eller bara sett den i ögonvrån. Så himla konstigt. Tänk hur många människor drömmar du har varit med i?
Dom senaste nätterna har jag drömt om massa människor som jag inte känner, som stått i ett virrvarr av människor längst ut om ni fattar. Så otroligt obehagligt om dom visste att jag drömt om dom FLERA NÄTTER I RAD.
Alltså ju mer jag tänker på drömmar desto mer förvirrad blir jag. Tänk vad konstigt att det är något som sker i ens huvud OMEDVETET. Att värsta historierna kan byggas upp utan att man ens försöker. Jag har drömt avancerade drömmar ett par gånger, hur går det till?!
Ah, vilket fenomen va. Nu ska jag käka frullelicious.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0