EN LITEN LISTA (som egentligen inte är så värst kul men äsch)

VAD HAR DU PÅ DIG?
En tröja och boxershorts. WOHOHO kanske ni tänker men icke då, tröjan är från ung 08 -10 och har gröna linjen på sig och shortsen är lika tjocka som tolv filtar. Tröjan var i alla fall gratis You gotta love it.

HUR MÅR DU?

Som en discolampa typ. Kan inte riktigt beskriva, lite snurrig och lite glittrig.

VAD ÖNSKAR DU JUST NU?

Peace on earth och ni vet och sen en mysgosvän och sen kladdkaka.


VAD SKA DU GÖRA PÅ FREDAG?
Gå på södrafest med djungeltema och ha det gött.


VAD SKRATTADE DU SENAST ÅT?
Den som skrivit denna lista innan (ja, jag har snott den don't judge me det är svårare än man tror att komma på en bra) var väldigt rolig så då skrattade jag allt.

VAD GRÄT DU SENAST ÅT?
Eh, minns inte riktigt men antagligen av skratt idag nån gång kanske åt Nina <33

SENASTE KÖP?
Choklad :-)))

VEM SOV DU SENAST MED?
Hm, minns inte?! Nina? Eh, venne minns ej.

VAD LÄSER DU JUST NU?
Janne min vän, skolbok, men den är ganska fin.

SENAST SEDDA FILM?
Skumtimmen såg jag ikväll på gratisbio!!! Vi vet ju alla att gratisbio is the best bio så jovars, den var bra.

VEM VAR DEN SENASTE SOM RINGDE DIG?
Mama.

SENASTE TRE INKOMNA SMS?

"Mitt nöje!"

"Socionom säg du"

"Jaaa, varsågod!"

VAD STOD DET I DITT SENASTE SMS?
"Hahhah sov gott"

VART VILL DU HELST ÅKA?
Berran så himla gärna eller typ Bahamas såklart eller kanske Götet, vore fint.
Eller tillbaka till Turkiet och bada, bertza och käka kebab, vore ju rätt så sweet.

NÄSTA PLANERADE RESA?
Läger nästa helg alltså ska bli så kul <333

DAGENS BÄSTA.
När jag hade lunch med himla gölligt fölk.

Aa, det var det. Vi hörs, hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0