Ett inlägg till er igen

Hej på er.

Häromdagen läste jag en väldigt fin grej på en blogg, alla hade kommenterat något positivt eller fint som hade hänt i deras liv på sistone. Där beskrevs allt från kärlekshistorier till gårdagens middagsval, stora och små grejer som var så kul och inspirerande att få läsa igenom. Jag skulle bli så HEMSKT glad om ni ville ta er tid och kommentera något bra som hänt er.
Det är alltid lite läskigt att be om sånahär saker för det är lite pin att inte få några kommentarer men WHATEVZ om en av er kommenterar kommer det att vara fint så.
Comment me maybe <333

XOXO.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var fint när pappa kom in i mitt rum igår vid tio tiden och frågade hur det gick med matten. jag svara "jag fattar fucking ingenting, jag har fucking ont i huvudet och jag är fucking svin trött", då drog han med mig ut för en fem minuters bensträcka som kanske mer blev en timmes promenad längst Årstaviken. vi pratade om framtiden, gymnasiet och skidresa (äh, ja, hej, narcissism)

2013-10-23 @ 18:07:52
Postat av: nins

jag har insett att sånadär saker man oroar sig för hela tiden, hur man är, vad man gör i sitt lilla liv, eller plugg etc faktiskt inte spelar så stor roll. Det blir som det blir :-) tack för mig
PoK

2013-10-23 @ 19:12:10
Postat av: Nike

En fika med ngn jag inte träffat på länge, dela på en gigantisk bulle och prata om allt man missat. Hon sa förövrigt: "den där Lova verkar skön"!
En till grej. När man halvt gråter sig till sömn för att man känner sig patetisk och otillräcklig och ledsen över precis inget alls och dagen efter får kommertarer som: Gud vad fin du är idag nike, åh du är så härlig Nike mfl. Det är ngt väldigt fint som hänt, och tack för det Lova!!! :*

2013-10-23 @ 21:20:05
Postat av: Vera

Det var väldigt fint när jag öste ur mig för mamma hur stressad jag är och hur mycket jag har att göra. För då sa hon "Vill du att jag ska göra någon extra god middag ikväll så du har något att se fram emot när du pluggar?" och så gjorde hon pannkakor och jag var lycklig på pannkakor med socker hela eftermiddagen.

Sedan blev jag även så himla himla himla glad när en tjej som jag inte känner superbra men som verkar så himla skön och nice och har en fantastiskt bra blogg sa att hon tyckte att jag var jättesnygg innan Sp1cs nollningsfest. Jag blev så himla glad och chockad och har tänkt hela veckan på hur snällt, modigt, starkt och coolt det var av henne.

2013-10-24 @ 01:24:57
Postat av: Lilly

När man dagen innan har mått dåligt och allt var grått och ångest. Lite senare plingar mobilen och en får ett sms med hjärtan som säger att de saknar en. Helt plötsligt är allt som var meningslöst ganska viktigt och väldigt fint. <33333

2013-10-24 @ 08:19:43
Postat av: Josefine

Nu kom jag på att vrf bry sig om hur folk kommer reagera när man ger dem en random komplimang, vrf inte bara köra på och säga till den där personen hur jävla snygg man tycker den är eller bara säga till nån att den har ett så fint leende eller bara fokusera på precis ALLT positivt och fint man ser omkring sig? Det var nåt fint som hände mig nyss

2013-10-24 @ 18:51:23
Postat av: Stella

imorse kom mamma och frågade om jag ville baka bullar med henne. Ska bli så jävla gott när dom väl är klara <33333

2013-10-26 @ 10:27:35
Postat av: Anonym

Igår gick jag och min pojkvän runt i stan mit natten och pratade om allt och ingenting. Det var första gången som jag verkligen kunde slappna av i hans närhet (vi blev tillsammans för inte så länge sen) och han dömde mig inte eller tyckte att jag var konstig. Det var underbart.

2013-10-26 @ 10:27:43
Postat av: Anonym

Tänkte rätt länge på vad jag skulle skriva sen kom jag på att det inte har hänt nåt speciellt direkt liksom STORT att skriva om men det har inte heller hänt nåt dåligt och det är ju också bra. Att det liksom inte måste HÄNDA massa saker hela tiden för att man ska vara glad och lycklig. Det har såklart hänt kul små grejer men har inte direkt vunnit eller fått eller gjort eller sett eller hört eller uppfunnit något speciellt men det känns ändå bra.

2013-10-26 @ 22:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0