Men om du undrar varför jag stammar när jag säger att jag älskar dig så är det bara för att jag menar varje stavelse av det

Jag tänker så himla mycket. Jag tänker så himla mycket på alla människor som är runtomkring och som man bara utgår ifrån att man inte ska umgås med. Önskar att alla slutade att utgå från så mycket och istället faktiskt tog reda på om personen som går förbi en i matsalen varje dag faktiskt är ens future bestie eller ens eviga kärlek. Ska sluta utgå och börja ta reda på.


Imorn kan bli den bästa dagen någonsin p.g.a. har tre timmar hål och ska äta middag med fint folk och ska ut och röja lite på en båt och det är friday och jag ska ta reda på hur jag och diverse människor passar ihop och inte utgå ifrån att vi inte gör det.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0