min andra höstlovsupdate

Hej. Sen sist har jag brunchat enorma mängder brunch, promenerat i regn med Stephanie, nästan kommit in på en ÅR&DAR konsert, promenerat i solsken, och ätit 6 glassar för 20 pix (LIDL <333). Igår hade vi halloweenfirande hos Nina. Jag var utklädd till en strypt sankte Per och under kvällens lopp fick jag möta både det ena och det andra till exempel en fallen angel (Nina) och en djävul (Elvira), fem kostymklädda herrar med blod i ansiktet, en vampyr, Ester från "Orphan" och The Shining-tvillingarna. FETT. När grannarna ringt och ölen blivit spilld i hissen begav vi oss istället till livets bästa ställe (FOLKETS) och jag käkade kebab trots vegetarian (!!!) och vi pratade med en hel drös olika bra människor på olika bra språk. Utnyttjade mina spanska kunskaper och sa "No tengo pantalones" vilket också var fallet där jag satt BARBENT i min nya kjol. När vi efter timmar av nya vänskaper torkat aioli från Idas jacka och inhandlat godis hamnade vi i Ninas soffa framför Harry Potter och somnade på varandra under varsin filt. Några trötta timmar senare vaknade jag av att Elvira och Nisse fnittrade mig i ansiktet. SÅ HIMLA BRA KVÄLL. Nu ska jag till tandisen och sen träffa HANNA som är hemma från västkusten. Älskar höstlov. Skickar med bilder sen hinner inte puss love

Kommentarer
Postat av: Moa

Alltså Lova din blogg! Så himla mysigt att läsa <33

2013-10-31 @ 16:43:18
Postat av: Anonym

Skriiiiiiiiv meeeeeeraaaaaa

2013-11-03 @ 23:15:15
Postat av: Anonym

Skriiiiiiiiv meeeeeeraaaaaa

2013-11-03 @ 23:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0