Och om jag någonsin blir vacker är det på grund av vad du har gjort och sagt, och om jag någonsin sover över blir det hos dig inatt

Idag har varit en söndagsågge söndag och söndagar av det slaget uppskattar jag inte riktigt. Uppskattar inte att behöva säga nej till att träffa min allra varmaste på grund av typ matte som jag ligger efter med så hemskt mycket.

Tur då att Michaela ikväll kom på att hon visst hade glömt sin bok i min väska och jag fick sitta lite på en kall trapp tillsammans med henne.
Tur då att jag har en bra plats att gå till imorgon.
Tur då att livet ändå är nu och inte då.

OTUR att jag inte har någon som får mig att bli varm trots ett element som inte funkar.

Aja, ska lyssna på Shakira nu för hon får mig att känna mig läcker och längta efter nice glarre som jag käkade igår. Hade tänkt lägga upp en bild på glassen MEN DET FUNKAR JU SÅKLART INTE. Aja.
XOXO kamrater.


Kommentarer
Postat av: Nicke

Åh see you at school babe! Sovmorgon i alla fall! Puss puss puss, tack för en grym blogg som dämpar min söndagsångest

2013-10-07 @ 00:04:57
Postat av: agnes

mehhh palla ångest. på fredag åker vi på läger!!!!!!!! fatta!!!!!!!!

2013-10-07 @ 20:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0