Om new girl och oro

Hej igen.

Jag såg just new girl vilket är den bästa serien jag vet nästan, så hemskt bra och rolig. Jag önskar att jag var mer som Jess för hon är så otroligt SKÖN.

Om jag skulle beskriva skön för någon skulle jag beskriva Jess. Hon gör vad som faller henne in, hon provar nya saker som hon vill prova och hon tar inte så allvarligt på livet. Jag gillar den inställningen.
SJÄLVKLART måste en del saker tas om hand och SJÄLVKLART finns det en massa viktiga saker som man borde ta allvarligt på.
Men just därför är det väl ännu viktigare att inte ta så värst allvarligt på allt hyfsat oallvarligt.
Plugg, ågge, tonåren DET LÖSER SIG. Det kommer att hända och då kan man lika gärna inte tänka på det alls tycker jag, göra det man måste men sen inte lägga energi på att oroa sig.

Idag hade jag matteprov och jag var inte nervös. Jag tyckte till och med att det var lite MYSIGT att göra provet för det var en fin gemenskap när alla stod där med pennorna i högsta hugg ICH blicken sökande efter den bästa platsen. <3.

Nu ska jag sova och spela upp fina scenarion och drömma.

FÖRRESTEN tack så mycket för kommentarerna hittills. Blir väldigt glad och hade tänkt sammanställa lite i ett inlägg sen.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0