Varje gång du möter min blick, blir min värld en aning större.

Denna vecka har jag två stora prov innan jag får lov. I söndags sa jag att jag "bara vill skippa denna vecka och spola fram till fredageftermiddag".

OM jag nu hade fått möjligheten till att faktiskt spola fram tiden (hade jag antagligen gjort det fan vad coolt) hade jag inte fått uppleva dom fina sakerna som jag redan efter TVÅ dagar in på veckan har fått uppleva.

Igår när jag kollade bloggen hade jag fått SEX (ja det är mycket för mig håll käften) nya jättejättefina kommentarer och det gör mig så hemskt glad. Dom gjorde min måndag, tack för det.

Idag var bara en så bra dag. Vill typ spara den i en burk.
Går inte riktigt att förklara SÅ HIMLA BRA BARA.

Nu ska jag sova (alltså SOVA. Vilken jävla grej) och lyssna lite på Tove Styrke och glömma att jag har prov på hundra sidor matte imorn för vad tjänar det till att tänka på det?! Och istället tänka på diverse bra saker som kan hända imorn till exempel kan vinna en resa till Bahamas eller få en ny vän (eller en kanin vill verkligen ha en kanin).
Men först SÖMN denna underbara njutning.

LoveZzz.


Kommentarer
Postat av: Mat

Boris då????

2013-10-25 @ 23:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0