En dag i September

Nike och jag är matkompisar. Det betyder att vi ge varandra lite mat varje dag varannan vecka. Av Nike idag fick jag: EN LATTE OCH EN BROWNIE. Ville gråta och svimma på samma gång so freakin' delis' och vackert och LIFE <33333 kände jag trots måndag och trots finnar. (OBS den typen man har i ansiktet inte dom från Finland).

Det var typ det från idag TAKE CARE.

Hörde just ett barn utanför mitt fönster "Jag springer över gatan nu pappa!"
"Du springer INTE!"
"Jag småspringer över gatan nu pappa!"

~TROTSA~
Nedan bild på mig och mina vänner finnarna och bild på mig och min vän finnen.
Puss.


Kommentarer
Postat av: FINNEN Nina

Fan sägeru om mig??!??!?!?!?!

2013-09-23 @ 20:28:42
Postat av: Amina

hahahaha asså barn med humor <3

2013-09-23 @ 20:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0