Jag är sexton år, jag är platsen dom aldrig upptäckte

Jag fyllde år igår och eftersom jag aldrig fyllt år på en helgdag har jag aldrig varit vaken på "mitt" tolvslag. Alltså tolvslaget mellan fredag/lördag, tolvslaget till min födelsedag.
Detta tolvslaget kompenserade dock upp alla tidigare tolvslag. Jag stod mitt bland alla nya, gamla, fina vänner och det var tomtebloss, FYRVERKERIER och sång från hela Skinnaviksberget. Jag kände mig själv som en blandning av ett tomtebloss och ett fyrverkeri och där stod jag och liksom brann. SÅ FRUKTANSVÄRT JÄVLA LÄCKERT.

TACK vill jag säga till allt så oändligt bra folk som kom, som kramade och höll om, dansade, pratade, skrattade med mig. Och TACK för alla så himla fina presenter. Ni gjorde alla mig så hemskt glad. Tack för att ni gjorde denna kväll så minnesvärd och varm.

När jag bar hem en IKEA-påse med blommor, godis och smycken och liksom svävade fram över kvällskall asfalt så var det egentligen då som min födelsedag BÖRJADE. Love allt. Jag är varm, jag är lycklig och jag är SEXTON ÅR.

Igår vaknade jag såklart innan min familia kom in med prerrar men så ska det ju vara.
Jag öppnade prerrar och åt god frulle och istället för att gå till skolan gick jag och fikade med livets små lågor.
Det var fint för dom är fina, fick fina presenter, fint folk kom förbi och grattade, drack födelsedagskaffe och det var varmt som i juli.

Jag vandrade sedan hem i nya skor och åt skaldjur och tårta tills jag inte orkade äta mer.
Sedan somnade jag i soffan och min födelsedag tog slut.

Jävlar vad bra födesedagsfiranden jag fått. Vill bara spola tillbaka till fredag och uppleva allt igen, om och om och om igen.

Nu är jag sexton stabila och eftersom
jag är det så får jag äta tårta till frulle så nu ska jag göra det. Försenade grattis kommentarer är helt okej.
Puss.

Funkar inte att lägga upp bilder nu men ni ska få alla sen PROMISE.


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS LOVA! Önskar jag var där med dig.

2013-09-09 @ 13:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0