Jag dricker te och funderar

Dricker lite te och funderar lite på livets syfte. Det är ett skönt funderande, ingen ågge här inte. Bara lite allmänt funderande såsom;
1. Vad är egentligen meningen med allt? Varför finns man liksom EGENTLIGEN något syfte måste det väl ändå finnas? Jag fattar det inte riktigt, jag tror att meningen med livet är att sprida lycka, till sig själv och andra men är det allt? Äsch jag vet inte.
2. Har man en själsfrände? Måste den själsfränden vara en partner eller kan det vara en vän, hund, EN SJÄLV KANSKE? Värt att fundera på.
3. Hur kan coca-cola företaget ha skapat dom tre mest framgångsrika läskedryckerna någonsin? Förresten sa Douglas idag att man säger "larre" och inte "lärre". Klart man säger lärre??? Eller???

Aa, mycket frågor som funderas på ikväll. Ska snart sova och lyssna på Melissa Horn för är på Melissa Horn humör.

Kolla in bilderna när jag dricker te :-)
TjA.


Kommentarer
Postat av: Stella

1. Jag säger lärre. Det heter ju läsk och inte lask. Alltså lärre.
2. Coola bilder Lova!
3. Du är häftig och jag vill gärna gå på temakväll med dig snart.
4. Hejdå Lova!

2013-09-16 @ 22:57:45
Postat av: mandi

larre!! puss finis

2013-09-16 @ 23:03:51
URL: http://aixxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0