Jag ramlar kär i dom som inte ens vet vem jag är

Haha, det är så himla roligt det här med ens nattliga och ens dagliga jag. Aldrig att jag skulle formulerat mig likadant nu som klockan tre inatt. Skulle inte sagt att kvällen var "historisk" och skulle antagligen förklarat att kvällens enda bild på min mobil var bilden nedan där mitt ena ögonlock dras neråt på grund av Elinas kind. Någon gång ska jag ska jag bli bra på att fota men den dagen var alltså inte igår.

Jag önskar att man kunde spara känslan av en situation på samma sätt som fångar en bild. Bära runt den där känslan i en burk och visa för alla hur jävla bra livet är ibland.

Ska promenera, skvallra och dricka kaffe nu (ledsen Amina men det är försent, har redan fallit för kaffetrycket). Har fortfarande lite av gårdagens extas i mig och det är fint.
Hörs sen.

Nedan gött kaffe.


Kommentarer
Postat av: Amina

det är inte acceptabelt lova

2013-09-14 @ 16:07:05
Postat av: Amina

nää skojja men insparken verkar har varit grym!! <3

2013-09-14 @ 16:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0